Registratura Telefon: 021.307.67.84 Program de lucru: luni, marti, joi si vineri: 08:30 - 16:30 / miercuri: 08:30 - 18:30 Relaţii cu publicul Telefon: 0759045333; e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Pe adresa de e-mail a ANPC Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.ţi scrie numai în situaţia în care nu sunteţi multumit de modul în care a fost rezolvată petiţia dumneavoastră de către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor la care a fost depusă sau Comisariatul nu a răspuns în termenul prevăzut de lege.
Pentru a depune o reclamaţie în format electronic puteți să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE.
Programare audienţe Telefon: 021.307.67.50 (vezi procedura audienţă) Biroul de presă - Comunicarea cu jurnaliştii şi reprezentanţii mass-media Telefon: 021.307.67.53 Fax: 021.314.34.62 e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Directia Economica si Resurse Umane: 021.307.67.88 Serviciul Produse si Servicii Alimentare si Nealimentare: 021.307.67.62 Serviciul Produse si Servicii Financiare: 021.307.67.92 Serviciul Armonizare Europeana si Parteneriat: 021.307.67.70 Date de contact DMPPPPK ( Directia Metale Pretioase, Pietre Pretioase si Proces Kimberley) Adresa: Strada Fabrica de chibrituri nr 30, intrarea 3 (prin strada Miculescu), sector 5, Bucuresti Tel/fax 021 318 46 35
Sesizări și reclamații Primirea sesizărilor şi a reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Regionale/Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoară activitatea operatorul economic reclamat.
Pentru a depune o sesizare/reclamaţie vă rugăm să accesaţi link-ul INFO Reclamaţii unde veţi putea consulta procedura de depunere a reclamatiilor şi coordonatele de contact ale Comisariatelor Regionale si Judetene pentru Protectia Consumatorilor.
Conform prevederilor legale reclamaţiile şi sesizările se fac în format scris sau în format electronic sau se depun personal.
Pentru a depune o reclamaţie în format electronic vă rugăm să completaţi FORMULARUL DE SESIZARE ONLINE.
Reclamaţia sau sesizarea se face în nume personal.
Reclamaţia/sesizarea dumneavoastră se rezolvă în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţa, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.
Reclamaţiile dvs. pentru a putea fi instrumentate de către comisarii din cadrul Comisariatelor Judeţene trebuie să îndeplineasca condiţiile prezentate mai sus. În caz contrar acestea se clasează din lipsa de informaţii.
Pe adresa de e-mail a ANPC Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.ţi scrie numai în situaţia în care nu sunteţi multumit de modul în care a fost rezolvată petiţia dumneavoastră de către Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor la care a fost depusă sau Comisariatul nu a răspuns în termenul prevăzut de lege.